Τρίτη 12 Ιουνίου 2007

Σφύριξε Λήξη

Από το πρωί που ξύπνησα έχω έναν κόμπο στο στομάχι. Είναι η πρώτη μέρα της μετάβασης από τη δουλειά στην ανεργία του καλοκαιριού και δυσκολεύομαι να το χωνέψω. Μπορεί τον τελευταίο καιρό να μην άντεχα ιδιαίτερα μέσα στις τάξεις, να βαριόμουν και να περίμενα πως και πως την ξεκούραση, αλλά τώρα σκέφτομαι πως ο επόμενος Σεπτέμβρης είναι πολύ μακριά. Ίσως δεν έχω ηρεμήσει επειδή έχω εκκρεμείς υποθέσεις με κάποιους εργοδότες μου (χρωστούμενα και διαδικαστικές χαρτούρες), ίσως να είχα βάλει στο μυαλό μου πως θα δούλευα σε καλοκαιρινά τμήματα και να με πιάνουν τα οικονομικά άγχη μου. Ίσως να έχω άγχος επειδή χτες το βράδυ είδα το τελευταίο επεισόδιο από το Battlestar Galactica και πρέπει να περιμένω την επόμενη σεζόν για να δω τι θα γίνει παρακάτω. Ίσως απλά να στραβοξύπνησα. Θα δείξει... Ίσως χρειάζεται απλά να πάω σε τίποτα συναυλιούλες για να στρώσω.

Ας δούμε τι παίζει αυτές τις μέρες… (θα σας αναφέρω μόνο δωρεάν συναυλίες που γίνονται στα πλαίσια του προγράμματος surprise yourself in Athens)

Σήμερα 12/6 ξεχωρίζω την εμφάνιση του Τάκη Μπαρμπέρη στα σκαλιά της πλατείας Συντάγματος στις 7 το απόγιομα (ίσως πάω μια βολτίτσα από εκεί…)

Αύριο 13/6 στις 9 το βράδυ έχει συναυλία η The Love Affair Big Band στην πλατεία Κοτζιά, ενώ μισή ώρα πριν,στο πεδίο του Άρεως παίζουν οι The All Stars Blues Band, Closer, Film, Zebra Tracks και Modrec

Ενώ κατά την διάρκεια της οικουμενικής εορτής 14/6 στο πεδίο του Άρεως ια παίξουν οι Παύλος Παυλίδης, Μιχάλης Δέλτα, Μίκρο, Marshaeux, Νίκος Διαμαντόπουλος, Phipologee.

Τέλος στις 15/6 στην πλατεία Κοτζιά ίσως πάω μια βόλτα να δω την The Beatles Live Tribute Band

(περισσότερες λεπτομέρειες στο www.athensattica.gr)

Επίσης να σας ενημερώσω πως το ΝΙΟΥΣΛΕΤΕ 54 είναι ήδη στα σκαριά, ενώ συνεχίζεται η ενημέρωση της σελίδας που έχει όλα τα παλιά τεύχη. Θέλει λίγη δουλίτσα η μετατροπή σε pdf…

Δεν υπάρχουν σχόλια: