Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Άγιε μου Βασίλη...


 Άγιε μου Βασίλη γεια σου. Είμαι ο Sfiltros και είπα και εγώ μετά από πολλά χρόνια να σου γράψω κάτι. Το ξέρω ότι τώρα λόγω κρίσης έχουν αυξηθεί οι δουλειές σου (μια και τα εορτοδάνεια είναι παρελθόν πλέον) ενώ συγχρόνως έχουν μειωθεί τα έσοδα σου (καταραμένη ύφεση), αλλά επειδή θεωρώ πως ήμουν καλός άνθρωπος την προηγούμενη χρονιά, θα σε υποχρεώσω να με ακούσεις, ασχέτως αν θα ικανοποιήσεις τις επιθυμίες μου. Μπορεί να είσαι ένα πλάσμα που απέκτησε την τελική του μορφή στη σύγχρονη ιστορία, και κάποιοι να σε κατηγορούν ότι απλά κάποτε δούλευες στη βιομηχανία των αναψυκτικών, αλλά εγώ δεν θα μείνω σε αυτό. Παρατηρώντας σε, καταλαβαίνω ότι είσαι ιδιαίτερος τύπος, τα έχεις τα θεματάκια σου. Δεν θα κρίνω τις στυλιστικές σου επιλογές γιατί καταλαβαίνω ότι είναι στολή εργασίας και ίσως δεν είχες και επιλογή να διαλέξεις κάτι διαφορετικό. Το στυλάκι σου όμως με τα πολλά κιλά και το διαρκές χαμόγελο μου δείχνει ότι βαθιά μέσα σου έχεις προβλήματα. Διακρίνω μια μεγάλη θλίψη μέσα σου, την οποία προφανώς προσπαθείς να καλύψεις με ανελέητη μάσα αφενός, κάνοντας δώρα στους άλλους αφετέρου. Φαντάζεσαι ότι και όλος ο κόσμος, σαν και σένα, είναι θλιμμένος και έστω και πρόσκαιρα θα μπορέσει να καλύψει το κενό μέσα του με τα υλικά δωράκια που θα του προσφέρεις. Το άσχημο είναι ότι εσένα δεν σου προσφέρει τίποτα κανείς. Μόνο σου ζητούν. Αλλά αυτά είναι τα κακά τις δουλειάς σου...
 Εγώ δεν θα σου ζητήσω υλικά πράγματα, δεν θα σου ζητήσω να μου φέρεις κάτι. Θα σου ζητήσω πράγματα που μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις την ποιότητα της ζωής μου, και των γύρω μου, με τη νέα χρονιά. Και είμαι σίγουρος πως μπορείς να τα κάνεις αυτά, γιατί έχεις μαγικές και θεϊκές ιδιότητες. Αν δεν τις είχες, σύμφωνα με την ανάλυση που βλέπουμε στο παρακάτω βιντεάκι θα κατάστρεφες όλη τη γη. Εξάλλου όλο και κάποια συμφωνία μπορείς να κάνεις και με κάποιο άλλο μυθικό πλάσμα για να βοηθήσει την κατάσταση, μια και σε συμπαθούν όλοι.


Δεν θα σε καθυστερήσω άλλο και θα αρχίσω το ζητούλεμα. Σε προετοιμάζω, θα ζητήσω πολλά... Θέλω να κάνεις τον κόσμο ποιο ευγενικό. Θέλω να κάνεις τους ανθρώπους πιο ανθρώπινους. Θέλω τα αυτοκίνητα να σταματάν στις διαβάσεις για να περάσουν οι πεζοί. Θέλω αυτοί που βήχουν και φταρνίζονται να βάζουν το χέρι τους μπροστά. Θέλω αυτοί που μιλάνε στο τηλέφωνο σε δημόσιους χώρους να το κάνουν χαμηλόφωνα. Θέλω στο τραίνο να βλέπω όσους θέλουν να μπουν να περιμένουν όσους θέλουν να βγουν. Θέλω κάθε συναλλαγή να συνοδεύεται από τη λέξη "ευχαριστώ" και ένα χαμόγελο. Θέλω αγνώστους να χαμογελούν μεταξύ τους στο δρόμο. Θέλω να σταματήσει να θεωρείται μαγκιά και εξυπνάδα η κλεψιά. Θέλω να αφήνω σε ένα κοινόχρηστο ψυγείο κάτι και να μην το πειράξει κανείς. Θέλω να σταματήσουν όλοι να λένε ψέμματα. Θέλω σε σημαντικές θέσεις να βλέπω άξιους ανθρώπους. Θέλω μια κοινωνία όπου όλοι μπορούν να ζήσουν αξιοπρεπώς χωρίς ισοπεδωτικές ισότητες αλλά και τεράστιες ανισότητες. Θέλω να βλέπω κόσμο να ξεχωρίζει μέσω της δουλειάς και της αξίας του. Θέλω όταν θέλω να δουλέψω να με αφήνουν να το κάνω. Θέλω να νιώθω ότι η δουλειά μου εκτιμάται. Θέλω τους άντρες να φέρονται όμορφα στις γυναίκες και στις γυναίκες να φέρονται ανθρώπινα στους άντρες. Θέλω να μπορώ να περπατώ στον δρόμο χωρίς να φοβάμαι. Θέλω να μπορώ να πιω ένα ποτό σε οποιοδήποτε μαγαζί χωρίς να φοβάμαι ότι θα με ποτίσουν πετρέλαιο. Θέλω να έρχονται τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην ώρα τους και όταν συμβαίνει κάποιο πρόβλημα να με ενημερώνουν. Θέλω να νιώθω πως με σέβονται σαν πολίτη, σαν άνθρωπο, σαν επιβάτη, σαν εκπαιδευτικό, σαν άντρα, σαν οπαδό, σαν πελάτη, σαν φίλο. Θέλω να μπορώ να ζήσω ανεξάρτητα με το μισθό μου. Θέλω να βλέπω τον κόσμο να διψά για μάθηση, για ομορφιά, για πολιτισμό. Θέλω τους πάντες να προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι. Θέλω στους κλειστούς χώρους που επιτρέπεται το κάπνισμα να υπάρχει εξαερισμός. Θέλω όσους αγαπώ να είναι υγιείς και ευτυχισμένοι. Θέλω να γνωρίσω καινούργιους ενδιαφέροντες ανθρώπους που να θέλουν να κάνουν μαζί μου πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα. Θέλω να ερωτευτώ για άλλη μια φορά σαν να ήταν η πρώτη φορά. Θέλω τον κόσμο να μάθει να ακούει. Θέλω τον κόσμο να ζητάει συγνώμη και να παραδέχεται τα λάθη του. Θέλω να μη ξαναδώ σκουπίδι σε παραλία. Θέλω να σταματήσουν να καίγονται τα δάση. Θέλω να τιμωρούνται παραδειγματικά όσοι βλάπτουν την κοινωνία αλλά μόνο αυτοί. Θέλω δίκαια και άμεση δικαιοσύνη. Θέλω να μη φοβάμαι να πάω στην αστυνομία. Θέλω αστυνομικούς με επίπεδο που καταλαβαίνουν τον σημαντικό ρόλο που παίζουν στην κοινωνία και πράττουν ανάλογα. Θέλω γιατρούς που θέλουν να θεραπεύσουν, δασκάλους που θέλουν να διδάξουν, τραγουδιστές που θέλουν να τραγουδίσουν, σκουπιδιάρηδες που θέλουν να καθαρίσουν. Θέλω ένα κράτος που φορολογεί δίκαια και πολίτες που πληρώνουν ότι τους αναλογεί, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Θέλω να δίνονται λεφτά στην έρευνα, στην παιδεία, στην υγεία, και όχι σε εξοπλισμούς. Θέλω να δω βιβλιοπωλεία να δουλεύουν περισσότερο από σκυλάδικα. Θέλω να μειωθούν οι βλάκες. Θέλω να μπορώ να πηγαίνω στο γήπεδο για να διασκεδάσω. Θέλω να βλέπω γονείς να διαπαιδαγωγούν και να προετοιμάζουν σωστούς, και όχι κακομαθημένους και τελικά παρατημένους, ανθρώπους. Θέλω κάθε μέρα κάτι να με κάνει να γελάω. Θέλω όταν αρρωστήσω να μπορώ εύκολα να πάω κάπου να προσπαθήσουν να με θεραπεύσουν. Θέλω όταν πεθάνω να μπορώ να διαχειριστώ στην χώρα μου το σώμα μου όπως ακριβώς το θέλω εγώ και όχι όπως θέλουν κάποιοι άλλοι. Θέλω ο κόσμος να ζει και όχι να επιβιώνει. Ζητάω πολλά και παράλογα άγιε μου ε; Προσπάθησε να κάνεις 2-3 από όσα είπα και πάλι ικανοποιημένος θα είμαι...

Καλή χρονιά σε όλους σας. Και να προσέχετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: