Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

21-3=18 Tame Impala - Currents


18. Tame Impala - Currents

Δύσκολα μου αρέσουν οι ηλεκτρονικοί ήχοι. Ποτέ δεν με μάγεψαν. Ελάχιστα δισκάκια με τέτοιους ήχους έχω στη συλλογή μου. Πείτε με παλιομοδίτη αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω με τίποτα ένα σύνθι ή ένα μπλιμπλίκι που φτιάχνει λούπες με ένα έγχορδο ή ένα πνευστό. Καμιά φορά όμως ακούω κάτι μπλιμπλικοειδές που μου κολλάει και δεν φεύγει με τίποτα. Κάτι τέτοιο ήταν το Let It Happen, το οποίο θεωρώ ένα από τα κομμάτια της χρονιάς. Τον υπόλοιπο δίσκο τον άκουσα αρκετές φορές, κάπου μου κίνησε το ενδιαφέρον, κάπου το είχα απλά στο background, κέρδισε όμως μια θέση στην εικοσάδα μου, έστω και στο 18. 




Η λίστα μου μέχρι τώρα

19. Belle and Sebastian - Girls In Peacetime Want To Dance
20. Gaz Coombes - Matador

Δεν υπάρχουν σχόλια: