Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

16. Shearwater - Jet Plane And Oxbow

16. Shearwater - Jet Plane And Oxbow

Υπάρχουν κάποιες μπάντες που απόκτησαν μια θέση στην καρδιά μου απότομα. Δεν με εντυπωσίασαν εξαρχής, δεν εμπέδωσα τους δίσκους τους και κόλλησα μαζί τους, απλά έτυχε να πάω σε μια συναυλία τους και από τότε άλλαξαν όλα. Πριν τις 21-4-2012, για μένα, οι shearwater ήταν μια συμπαθητική μπάντα, που είχε βγάλει κάποια δισκάκια που μου άρεσαν, αλλά δεν τα είχα ακούσει και πολλές φορές. Και επειδή εκείνο το Σάββατο δεν είχα τι να κάνω, κίνησα μονάχος μέχρι την υπόγα του ΑΝ Club. Αν εξαιρέσουμε μια μεγάλη ομάδα μελλοντικών συμπαραγωγών μου, στο Poplie Radio, και μερικές δεκάδες άλλων ατόμων κανείς άλλος δεν είχε την ίδια ιδέα για να περάσει το Σαββατόβραδο του. Και εκεί που σκεφτόμουν ότι θα ακούσω μια μπάντα απογοητευμένη επειδή ήρθε από το Τέξας και δεν γέμισε ούτε το ΑΝ, βίωσα ένα από τα καλύτερα συναυλιακά δίωρα, νιώθοντας πραγματικά τυχερός που βρέθηκα ανάμεσα σε αυτούς τους λίγους που τους απόλαυσαν. Από τότε δεν είμαι αντικειμενικός μαζί τους. Άκουσα πολλές φορές τον φετινό τους δίσκο και μου έκανε εξαιρετική παρέα. Δεν είναι ο καλύτερος τους, γι' αυτό και δεν σκαρφάλωσε ψηλότερα στη λίστα μου. Δεν μου έδωσε κάτι καινούργιο, αλλά ακριβώς αυτό που ήθελα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: