Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

20. Eels - The Deconstruction






Ακούτε το άλμπουμ στο spotify πατώντας εδώ

Στις φετινές αναρτήσεις της blogovision, ούτε θα γράφω κάτι για το ύφος του άλμπουμ, ούτε κάτι για το λόγο που το επέλεξα. Θα γράφω πράγματα είτε παντελώς άσχετα με τη γενική έννοια, είτε παντελώς άσχετα με τη μουσική αλλά που σύμφωνα με το ζαβό μου το μυαλό κάπως σχετίζονται με το άλμπουμ που ψήφισα.
Οπότε σήμερα θα μιλήσουμε για τη λέξη "αποδόμηση" (deconstruction στα εγγλέζικα)
Αν τύχει και δω σε κατάλογο εστιατορίου φαγητό που έχει τη λέξη αποδομημένο, εννοείται πως θα φύγω τρέχοντας. Νομίζω είναι συνθηματικό για ανθρώπους που απλά θέλουν να πληρώνουν ακριβά φαγητά που δεν τα απολαμβάνουν και απλά τους ενδιαφέρει να τα ανεβάσουν στο instagram, και να περηφανεύονται στους φίλους τους πόσο γκουρμεδιάρηδες είναι. Τα φαγητά δεν είναι έπιπλα του ΙΚΕΑ για να τα παίρνεις αποδομημένα. Νισάφι πια με τους χιπστεροσέφ και της παπαριές τους. Να φάω θέλω μάστορα, όχι να παίξω Lego.

Υ.Γ. Δεν έχω χρηματιστεί από τις δύο εταιρείες που κατονομάζω. Θα το ήθελα όμως. Οπότε μανατζαρέοι των δύο προαναφερθέντων εταιρειών, για τη διαφήμιση που σας έκανα στα μιλιούνια των αναγνωστών μου, θέλω να μου στείλετε μια τεράστια βιβλιοθήκη οι μεν, και ένα τεράστιο κατασκευαζόμενο Millenium Falcon οι δε. Τώρα κατάλαβα ότι έκανα διαφήμιση και στα Star Wars. Οπότε αναμένω να μου αποσταλεί μία στολή Darth Vader και ένα φωτόσπαθο. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: